duminică, 19 iulie 2009

Acasa in Tulcea..

Vreau sa va impartasesc cateva din schimbarile care au avut loc de la ultima vizita "la curte". Casa a trecut printr-un proces de "home improvement" / "extreme makeover", acum avem un hol / culoar exterior care leaga mai multe camere, ce inainte aveau iesire direct afara sau nu aveau deloc, ceea ce iarna va fi de mare ajutor cu Crivaturile astea dobrogene :).
Plus varuire, grunduire, vopsire fatada si acoperisul casei. Ce-i drept, arata foarte bine acum, ar fi cinstit sa pun poze in stilul before / after, dar fata de cum arata acum... mi-e putin cam rusine de cum arata inainte :). Acum - cu bolta din vita de vie si florile (foarte multe... pasiunea lui mamaia) din fata casei, arata ca o pensiune colorata de munte...


Si paznicul vasnic al curtii (pe care toata lumea, fara exceptie - chiar si pisicile - il adora), ce face o galagie mai mare decat a pompierilor, si care e cel mai mic, mai cuminte si "batut de soarta" catel din lume cand ploua, tuna, sau fulgera afata... ii este teribil de groaza de tot ce vine de sus... ti se rupe inima de mila cand il vezi cum sta in mijlocul ploii, cu cea mai umilita postura (desi ar avea unde sa se adaposteasca)


Si un vecin mai nou...


Eu nu am mai avut nici o pisica de mai bine de un an de cand a plecat ultima, asa ca sunt multe momente in care suspin dupa fiecare matza care trece pe langa mine... si cum m-a vazut pisica vecinilor a simtit ca are de unde sa profite, si o data intrata la noi in curte (prima iesire catre necunoscut pentru ea), nu a mai vrut sa plece de nici o culoare, a trebuit sa vina "mama" ei adoptiva sa o ia inapoi. Oricum e o pisicuta teribil de dragalasa, jucausa si afectuoasa, nu am reusit sa ii fac poze prea bune, nu statea 1 minut intr-un loc, si cum vedea camera foto... repede repede sa vada si ea ce este inauntrul aparatului

2 comentarii:

Niko spunea...

Mi-a placut fatada, felicitari! Imi dau seama cata munca inseamna, noi ne-am cam lasat pe tanjeala din cauza caldurii.
Iar paznicul curtii e atat de dulce incat imi vine sa pup monitorul :))

Raluca spunea...

A fost mult de munca, eu am avut noroc ca am venit ca pasarea la floarea, o data pe luna, si nu am stat cu tot molozul in cap... pentru ceilalti insa nu a fost asa placut...dar macar acum merita
Si Labus e cel mai dulce mai ales cand primeste mancare, si i-o fura vreo pisica straina, pisica se ascunde la el in cusca si incepe sa il "bata" si el saracu...nu ar rani nici o musca, asa ca o lasa... :)