miercuri, 1 octombrie 2008

Prajitura cu quark si piersici


INGREDIENTE
Blat:
3 piersici mari
50g amarettini
80g faina
60g zahar
2oua
60g unt
1/2 plic praf de copt
2 lingurite cacao
Crema:
400g quark sau branza de vaci cremoasa si nesarata
1 pachet budinca de vanilie sau migdale

MDP :
Pentru aluat se mixeaza toate ingredientele aflate la temp camerei. Apoi se imparte in 2 si intr-o parte se adauga cacao iar in cealalta branza si praful de budinca
In tava de tort pregatita cu hartie se pune aluatul cu cacao si se presara jumatate din amarettini zdrobiti
Apoi turnam crema de branza, deasupra asezam piersicile felii si presaram restul de amarettini


Se tine la cuptor cam o ora la foc mediu.
Se taie dupa cateva ore cand este complet rece

Enjoy !

4 comentarii:

mihaela spunea...

prajitura asta am facut-o si eu.intr-adevar delicioasa!

Ginette spunea...

Buna Raluca, arata foarte bine prajitura !!! Sa nu razi de mine....nu stiu ce e quark?!?1...un fel de branza de vaci ?? Se gaseste la noi ?
Merci !

Lia spunea...

Buna raluca !!!

am gasit aceasta reteta si imaginile aferente ei pe un blog care ne fura atat retetelecat si imaginile . Intra si tu sa vezi daca mai ai alte imagini furate .

iata adresa http://gastronomie.arely.ro/
Felicitari pentru retetele gustoase pe care le postezi .
Leila

Raluca spunea...

hey Leila, abia acum am vazut postul tau si am verificat blogul respectiv, ai totala dreptate, e chiar nesimtire felul respectiv de copiere, adica nu aduce nimic propriu, ce se poate face oare pentru pichetarea lui? vad ca aproape toate posturile mele sunt si acolo