luni, 17 noiembrie 2008

Pollo Parisiano


INGREDIENTE:
½ piept de pui
2-3 cartofi fierti
50 g ciuperci
100 ml smantana
½ lingurita de amidon
75 g cascaval ras
3 – 4 linguri ulei

MDP:
Pieptul de pui se taie cubuletze mici, cartofii se taie cuburi mai mari si se fierb in apa cu sare si un pic de ulei, ciupercile se taie felii (eu am folosit ciuperci feliate, la borcan)
Puiul se prajeste in tigaie cu 2 linguri de ulei, peste vreo 5 minute se adauga . Se caleste pana cand ciupercile se moaie. Se condimenteaza dupa gust, cu sare, piper, boia, etc
Se adauga apoi cartofii fierti si se amesteca usor pentru a nu faramita cartofii.
Smantana se amesteca cu amidonul si se adauga
Se mai tine pe foc cca. 5 minute. Apoi se ia de pe foc, se pune pe o farfurie intinsa, dupa care se presara cascavalul ras deasupra.

9 comentarii:

Ginette spunea...

Sarbatori fericite, un Craciun imbelsugat si magic, alaturi de cei dragi, multa sanatate si un An Nou plin de bucurii !!!
LA MULTI ANI !!!

Maya spunea...

Sarbatori fericite,sanatate,si un an nou plin de realizari!!!
La multi ani!!

Ina Todoran spunea...

Un Craciun si un an nou incununat de binecuvantari!

Lory spunea...

iti doresc sa ai un Craciun fericit! si un An Nou plin de bucurii si impliniri
La multi ani!!

Niko spunea...

Raluca draga, SARBATORI FERICITE!!!!
Sa fii fericita si iubita!

Ral spunea...

Vad ca nu ai mai postat retete de mult, puiul arata foarte bine!

Mi-am facut si eu blog culinar mai altfel... te invit sa ma vizitezi si daca-ti place sa te abonezi :D

http://openbucket.blogspot.com/search/label/COOKING%20AND%20FOOD

Pofticioasa Sefa spunea...

Pollo Parisiano este foarte bun! Raluca, pentru ca imi place blogul tau doua premii asteapta sa le ridici de pe mine! :)

admin spunea...

Nice post.
-----------
खुशियों का विज्ञान-3
एक साइंटिस्‍ट का दुखद अंत

Dr. Zakir Ali Rajnish spunea...

Nice Post.
-----------
World of thinking.-TASLIIM-
Science Bloggers Association