vineri, 11 aprilie 2008

Clatite



INGREDIENTE:
300 ml de lapte
2 oua
2 lingurite de unt/margarina
1 plic zahar vanilat
1 lingura de zahar
un praf de sare
200 g de faina
ulei pt prajit (2 linguri)

MDP :
Se pun intr-un castron ouale, laptele, esenta de vanilie, zaharul si praful de sare.
Se bate bine compozitia din castron, pana cand devine omogena
Se adauga incetul cu incetul faina, amestecand in continuu la fiecare adaugare, pentru a se omogeniza
Se amesteca pana atunci cand dispar cocoloasele
Se adauga untul in amestecul format si se amesteca din nou bine.
Se pune o tigaie pe foc si in ea se pune o lingurita de ulei
Dupa ce s-a incalzit tigaia, se pune un polonic de compozitie in tigaie fara sa se intinda pe fundul tigaii


Cand incepe sa se rumeneasca pe o parte, se intoarce pe cealalta parte.
Eu le-am mancat cu o lingura de nutella sau dulce de leche (crema de lapte) deaspura.

1 comentarii:

Ginette spunea...

Arata a pan-cakes originale, de mult imi doresc sa le fac, dar nu am gasit o reteta in pasi, asa ca acum nu mai am scapare. ;-)