sâmbătă, 12 aprilie 2008

Muffins cu portocale si bomboane de ciocolata


Ingrediente :
125 g unt/margarina, 1 portocala, 3 oua, 200 g zahar, 250 g faina, 1 pliculet praf de copt, 100 ml lapte, 12-15 bomboane de ciocolata sau patratele de ciocolata de care vreti (cate muffins ies)

MDP :
Untul se topeste apoi se lasa la racit. Portocala se spala bine cu apa calda apoi se rade coaja si se stoarce sucul. Ouale se separa, albusele se bat spuma cu zaharul, apoi se adauga si galbenusele, se amesteca si se adauga si untul topit, coaja si sucul de portocala, laptele si praful de copt, iar dupa ce se omogenizeaza bine se adauga si faina.
Se umple pe jumatate fiecare forma de muffin, se pune deasupra cate o bomboana de ciocolata si apoi se completeaza cu compozitie pana la umplerea formei.


Se da la copt pt 10 minute la nivel mediu pentru ca muffin-urile sa creasca, apoi inca 10 minute la foc mai slab pentru a se coace in interior.

9 comentarii:

Laura spunea...

...(bine)Te-am gasit, Ralu!!! :P
...zilnic ma felicit ca "survolez" netu' din cand in cand...caci asa descopar ca ma place lumea :))
Te pup si te iau si eu, chiar acum, la "mine-acasa" :)

...si in loc de P.S. ...imi plac tare muffinsurile tale portocalii :P ...si eu am facut, zilele astea, o portie pentru Bogdi(bineinteles) :)

Ceauuu!!!

Raluca spunea...

Ma bucur mult ca mai incearca si altii ceea ce fac eu, si i-au placut? Si eu am o lista lunga lunga cu retetele tale de incercat :P

Totoro spunea...

Laura , bine te-am gasit , ai un blog foarte frumos ...am sa te trec si eu in listutza mea ...pupici ^-^

Totoro spunea...

Ahhh scuze Raluca....citisem mesajul Laurei inainte ...ufff scuze (;;)

Laura spunea...

Da, Ralu, i-au placut atat de mult incat astazi i le-am mai facut o data :))
...daca l-ai fi vazut cum astepta sa dea de "surpriza" din interior :P (la ultimele doua a papat doar surpriza :D )
Am sa le pun si eu la mine pe blog, cu multumiri din partea casei :)
Eu am sa le gust dupa ce trece postul, ca mi-a ramas gandul la ele...sint foarte pufoase si aromate, imi place tare mult textura compozitiei.

Pupicei!

Raluca spunea...

Nu-ti fa probleme Totoro, ma bucur mult insa ca iti place :P

Raluca spunea...

ufff laura, nu am mai facut muffins de vreo doua saptamani - ca m-am mutat si eu la casa noua (cu chirie bineinteles :P) si mi-e cam dor sa vad pufoseniile alea pe masa dimineata, abia astept sa incerc multe retete noi - incepand cu briosele ciocolatoase ale Alizei :P

Laura spunea...

...da' muffinsurile mele nu-ti plac?! :((

Am si eu ciocolatoase tare: "Sarutari de ciocolata" :P

Raluca spunea...

ba daaaaaaaa, bineinteles ca imi plac si saruturile de ciocolata sunt chiar preferatele mele, dar sa le faca altcineva pentru mine :D cred ca le-as rata rau, par putin cam grele pentru nivelul meu de incepator in bucatarit