miercuri, 18 iunie 2008

Muffins cu branza si cascaval


INGREDIENTE:
120 gr faina amestecata
1 varf cutit de praf de copt
1 varf sare
2 oua
50 ml ulei – 3 linguri
100 ml lapte
150 gr (am pusi 80 g branza telemea de vaca si 70 gr cascaval ras)

MDP:
Se amesteca cu mixerul intr-un bol toate ingredientele lichide - ouale, uleiul, laptele, apoi se adauga branza si cascavalul
Lasam mixerul deoparte si continuam cu lingura de lemn
Presuram faina deasupra compozitiei mixate si incorporam cu grija, pana aceasta va absorbi lichidul


Se pune totul in forme de muffins unse cu unt si presarate cu faina sau invelite in hartiute speciale. Se presara deasupra susan sau cascaval ras si se dau la cuptor preincalzit, la nivel mediu - 15-20 minute


Au iesit 7 muffins, foarte bune, chiar si a doua zi, cand le-am incalzit la microunde, seamana mult la gust cu fornetti cu cascaval. Am sa incerc si o tura de muffins cu branza si cascaval in tava mea cea noua de mini muffins.

Pofta buna!

10 comentarii:

Sabina spunea...

Buna,

Arata foarte bine briosele tale.
Spor in continuare :)

Sabina

Raluca spunea...

mersi, incerc din greu :p am bucatarit mai des in ultimul timp, dar tot nu reusesc sa imi fac timp sa postez retetele

Sabina spunea...

Stiu cum e sa nu ai timp ...te nteleg perfect!
Mi am facut si eu un blogulet si nu reusesc sa postez mereu retetele.
Apropo, am adaugat linkul blogului tau la mine. Spune mi daca ai ceva impotriva.

Sabina

Raluca spunea...

bineinteles ca nu am nimic impotriva :P

Sabina spunea...

Hai sa facem schimb de link uri. Ce zici te risti?

Raluca spunea...

sigur, ce fel de linkuri? ale blogurilor? :P

Sabina spunea...

Da, despre bloguri vorbeam.
Multumesc!

Apropo, urmatoarea reteta pe lista este pui Shichuan. Poate o execut chiar in seara asta ...daca am timp!
:)

Raluca spunea...

vezi, daca cumva vrei sa mai fie bun si a doua zi, sa pui foarte foarte putin amidon, sau deloc, a doua zi parca e un aspic gretos daca iti scapa mai multicel...din experienta...bleah :P

Sabina spunea...

Merci de pont.
Nici mie nu mi plac mancarurile a doua zi in care se adauga amidon sau faina pentru ca am senzatia ca as manca un fel de piftie.

Raluca spunea...

sunt total de acord...eu in general fac mancare 2 - 3 portii, adica pentru 2 persoane, e mai fain totul cand e fresh